Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

Snart fredag

Publicerad 2014-05-22 21:24:03 i Livet som tonåring,

Hej

Torsdag idag då. 
Gick upp lite efter halv sju, hade ingen ork imorse. Hur ska det bli imorgon då?
Dessade om och sen ner för frukost.

Åkte in till stan vid halv åtta och då var det ner till lassis, spände tandställningen. Sista gången innan jag ska ta bort den. Skönt det. 

Kom till praktiken vid halv nio och då var vi ute. Gick in vid halv elva ungefär. Åt lunch, pastasallad utan sallad.. Typiskt

Mamma hämtade mig vid halv två, skulle till bup på mitt sista möte då. Skönt att vara klar där men ändå lite tråkigt stt veta man inte ska träffa henne något mer.

Åkte till min moster sen, så nu sitter jag här och ser på tv. Ska snart lägga mig i sängen, mobilen ska bara få ladda lite mer först. 

Nu kommer lite bilder, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela