Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

Sushi

Publicerad 2014-01-21 18:39:33 i Livet som tonåring,

Hej där!

Har precis ätit middag, fick sushi av mamma :D 
Nu sitter jag mätt i soffan och vilar ryggen. 

Imorgon blir det skolan igen, ska bli roligt. Ska bara komma upp, haha. Slutar halv tolv, skönt det. Sen ska jag iväg till bup och sen ska jag nog på stan. 

Nu ska jag försöka övertala mamma så jag får följa med henne och lämna någon låda. 

Skriver innan jag lägger mig, puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela