Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

Matmatmat :D

Publicerad 2013-10-01 18:48:00 i Livet som tonåring,

Nu har man kokat potatis, gjort köttbullar och skärt kycklingkorv för att blanda ihop allt och göra pyttipanna. Stod och grät av löken som en dåre. Maten uppskattades som tur nog.
Sisse fick också mat, både torrfoder och kladdmat. Oj vad hon åt. Man hörde hennes nya halsband klirra emot glasskålen hela tiden, hihi :)
 
 
 
I eftermiddags hade vi engelska och historia. Gick bra på engelskan, men får se hur det gick på historian. Vi hade prov som jag inte hade en aning om då jag vart sjuk. Eller rättare sagt trodde jag att det var nästa vecka men nej, det var idag :( Gick helt okej ändå tror jag. Var om franska revolutionen och det jobbade jag med i nian också så kommer väl ihåg lite. Hoppas jag... 
 
Nu blir det soffposition i någon timme innan man ska se om man orkar hitta på något. Får se, Arvid ville ut och se sina lysen då han ställt om dom, hoppas på att dom står rätt nu då :)
 
Imorgon börjar jag klockan tio så jag sover i Eskelhem i natt :D, har kemi på morgonen och efter lunch har jag idrott som jag inte kan vara med på. Dumma hals. Hoppas att jag blir bra snart så jag kan vara med igen. 
 
Jaja, pusshej på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela