Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

3 oktober

Publicerad 2013-10-03 12:21:00 i Livet som tonåring,

Hej..
Förlåt att jag inte bloggade något mer igår men hade inget internet från elva till nio då jag kom hem. Vi hade idrott på eftermiddagen men får inte vara med på grund av min hosta. Satt och jobbade med tekniken som ska vara inne imorgon, är fan inte klar än. Vet inte vad jag ska göra. Oklara lärare! Får fråga dom i klassen på vår facebook grupp. Hoppas man får svar, som inte är oklart. 
 
Igår efter skolan så åkte vi till någon Arvid kände, riktigt trevliga var dom! Och dom hade en Amstaff, såå söt. Lilla Hel. Dom hade även mustanger och andra hästar så ska ut någon gång och rida vid dom, fatta vad roligt! Har aldrig ridit på en mustang så ska bli spännande. Hoppas bara min knän kommer palla det, har inte ridit med dom sen i somras och nu börjar det bli kallt också. Får se hur det går, får ta det lugnt i början så håller dom nog :)
Vi satt och pratade från två tiden till sex tiden. Helt sjukt vad timmarna flög iväg! 
 
När jag kom hem på kvällen så hade jag fått studierabattkortsaken, så nu kan jag få studierabatt. Perfa om man ska åka tåg, gå på bio eller handla på något ställe. Perfekt när man nätshoppar! Finns massor med rabattkoder som man kan använda. 
 
Idag är jag hemma från skolan, mådde jätteilla i morse när jag vaknade. Tror det är min hosta som gör det. Ska tvinga iväg mig till skolan imorgon ändå. Ska ut till Arvid i helgen så ska vi måla och dona lite i huset. Har även fått lite matlagningsverktyg, fanns inte ett skit där ute! Vi måste även köpa nya besticklådor. Men får se om vi hittar det imorgon när vi ändå ska handla i stan. Bestick ska vi få någon gång och en hel servis finns redan. Den är så söt, vit med rosa blommor på! 
Är massor som ska göras där ute, vi ska försöka göra det lite modernare. Ska se om vi får byta ut soffan och måla om i rummen. Är typiskt 70-80 tals tema, känns lite trist på 2013, snart 2014. Blir en massa och göra. Vi ska även hålla en loppis i vår, finns en massa saker som man kan sälja. 
 
Bjuder på en bild på Sisse, som egentligen inte har något alls och göra med inlägget.
 
Oj vilket långt inlägg det blev nu. Hejsvejs! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela