Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

Tillbaka?

Publicerad 2014-03-26 10:31:14 i Livet som tonåring,

Hej där. 

Har fått frågan om att börja blogga igen så visst. Vi kör väl på och ser vad som händer. 

Denna vecka ska jag vara hemma från skolan/praktiken. Har hänt en massa grejer, vissa vet andra inte. 
Varit vid sjukhuset både i måndags och igår. Ska även dit imorgon igen. 
Hänt ganska mycket nu på sistone, därför jag inte haft tid och blogga. 

Sist jag skrev var vid ga-cup. Var roligt, men fick sån hemsk panikångest där på slutet så mådde skit. Försöker lära mig och leva med den men är svårt. 

Ska försöka gå ner och äta snart, sen får vi se om jag orkar städa rummet. Ser förjävligt ut haha. 
Kläder och grejer överallt, kaos. 

Nejmen skriver lite senare, nu är jag hungrig! Puss 

Får bli en bild på denna sötnos

Kommentarer

Postat av: Lirrez

Publicerad 2014-05-21 21:50:40

Såå söt! (:

Svar: Tack <3
Elin Hessel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela