Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

Dator, skola och annat skit

Publicerad 2013-09-19 20:33:18 i Livet som tonåring,

Hej.
 
Nu har jag fått dator. Så nu är det alltså dags att börja blogga. Har velat börja så sjukt länge men inte haft något att skriva på så har inte kunnat. Visst har jag kunnat ta mobilen men är så sjukt jobbigt att skriva långa inlägg på den. 
 
Vad har hänt då?
Gymnasiet har börjat, går Teknikprogrammet. Är riktigt kul och min klass är för underbar! Man längtar tillbaka till skolan på en gång när man kommer hem. Jag och Lovisa går i samma klass så vi har ju lika kul hela tiden. Denna vecka har dock gått riktigt långsamt, vi fick veta att vi skulle få datorn idag för ungefär två veckor sen. Har i stort sätt gått runt och hoppat jämfota hela dagen idag, okej, jag har hoppat jämfota hela dagen idag... Hihi. 
Vårt schema är fantastiskt, börjar tio varje onsdag liksom! Slutar ett varje torsdag. Helt underbart! 
 
Känns som inte så himla mycket har hänt på sistonde ändå. Eller klart det har men inget viktigt typ. Vart en hel del med pojkvännen, kompisar, skolan tar mycket tid såklart. Lyckades bli sjuk andra veckan av skolan också, standard mig.. 
 
Imorgon drar jag ut till Ala och stannar där hela helgen. Ska bli skönt att komma från stan en stund. Datorn åker med så håller er uppdaterade. Är självklart skola imorgon först. Vi tänkte kanske dra ut till Fårö i helgen men tror inte jag orkar det. Är ju fårönatta, men orkar inte sova ute, så kallt nu ju och en bil är bara jobbig att sova i.
 
Naj nu får det räcka med skriv idag, jag hör helt enkelt av mig imorgon när jag är i skolan. Puss på er ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela