Aylinn

Ingen modeblogg, bara det som faller mig in.

Vad har hänt då?

Publicerad 2013-07-05 13:24:05 i Livet som tonåring,

Massor, har bara inte orkat blogga medans vi vart här på Öland. 
Igår var vi vid veterinären med min älskling. Hon hade fått broms bett tror vi, ett vid mungipan och sen vid båda ögonen. Hon hade även fått något skavsår vid trampdynan. Idag är hon mycket bättre. 
 
Idag har jag och Josefin vart nere och badat. Var iskallt i vattnet, fast det var egentligen 20 grader. Dom la i båten också så det blir ut och åka lite sen. Calle ville åka ring eller något bakom båten. Får vi se hur det går.. Ska försöka få Cava att bada också. Se om hon kan simma, annars ska hon få åka båt med oss. Hon åkte förra året när vi var här och hon verkade tycka att det var roligt. 
 
Imorgon ska vi till Böda på marknad sen ska jag och Jossan åka och rida i Löttorp. Blir förhoppningsvis två timmar ute i skogen. 
Båten går 21 från Oskarshamn så vi är hemma på Gotland straxt efter halv ett. 
 
Nu ska jag äta glass och godis. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Hessel

Helt fullständigt galen tjej. Välkommen till min blogg, Elin Hessel är mitt namn och jag är 16 år gammal tjej bosatt på Gotland. Här skriver jag i stort sätt allt som faller mig in, och nej detta är ingen modeblogg. Fast okejdå, det kan komma upp lite modetips då och då. Men säg inget *shh*

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela